30 januari 2006

Tjejsnack

Till skaparen


Vecka 5

När flyttade du senast?
februari 2002

Hur många gånger har du flyttat?
8

Vad tycker du är det värsta med att flytta?
Flyttstäda

Det bästa?
Att man får kasta en massor

Vill du flytta nu och i så fall, vart?
Nix pix

Vecka 46
Vilken är din favoritbok?
Fyra grundstenar till ett bättre liv

Vad läser du just nu?
Da Vinci Koden

Vilken favoritförfattare?
Har ingen

Har du något bra boktips?
Fyra grundstenar till ett bättre liv

Vad skulle du skriva en bok om, om du vore författare?
Just nu skulle jag skriva om utbrändhet


Vecka 45
Vilket yrke drömde du om ha som vuxen när du var yngre?
Sekreterare

Överensstämmer den drömmen med vad du gör idag?
Nix pix

Dagdrömmer du ofta?
Nix pix

Vilken är den mest underliga dröm du drömt?
Kommer inte ihåg

Brukar du försöka tyda drömmar?
Ibland


Vecka 44
Firar du Halloween på något vis?
Oftast brukar jag pynta lite med halloween prylar hemma. Ett år gjorde jag maträtter på det temat en vecka innan som stekta fladdermöss


Varför?
Det piggar upp vardagen lite.

Tycker du att något är speciellt fel med Halloweenfirande
Nej det finns inget fel så länge som alla följer sitt inre hjärta.

Tycker du något med firandet är speciellt bra eller trevligt?
Alla pumpa ljus tycker jag är trevliga...

Hur tycker du att vi i Sverige ska använda oss av denna högtid i fortsättningen?
Alla ska göra det som passar dem bäst för att det ska bli så bra som möjligt.



Vecka 43
Din favoritsysselsättning utanför jobbet/skolan/plikterna?
Heminredning och datorn

Din önskedröm på jorden?
Åka till Australien

Ditt bästa vintips!
Faustino VII

Den bästa film du sett under senaste året?
Ingen aning egentligen men Gustaf kanske

Dina bästa tips för att äta en god måltid?
Lugn och ro, lite ljus och att någon annan lagar maten åt mig..

Vecka 42
Vilken hårfärg har du?
Just nu är det ljusa slingor, normalt är det råttfärgat

Långt eller kort?
Långt

Lockigt eller rakt?
Lockigt när jag inte fönar det rakt

Naturligt eller preparerat?
Preparerat

Är du nöjd med ditt hår just nu?
Jag är supernöjd

Inga kommentarer: