08 januari 2006

8 januari

En mästerdetektiv eller fanatisk... Välj själv... Jag har nu löst 4 fall av 5 på CSI Dark Motives. Nummer 5 håller jag på med... Det är lätt beroende framkallande.

Nu börjar skolorna och jobb igen så då blir det tillbaka till rutinerna. Det är både skönt och inte skönt.

Idag var jag och handlade mat till nästa vecka, det är ett måste om jag ska få ihop det. Samtidigt är det skönt att slippa tänka på vad vi ska äta. Det finns bara 5 rätter att välja på :-)

Nu har min kära mor berättat att jag inte har en mink päls utan en sjubbpäls. För de som är lika okunniga som jag är sjubb = tvättbjörn och de föds inte upp i fångenskap för att bli pälsar till frusna personer utan jagas vilt. Jag skriver lite extra om det eftersom jag vill glädja Annelie lite extra ;-)

Ett tag funderade jag på om jag verkligen passade i pälsen och efter lite tvekandes fram och tillbaka så har jag kommit fram till att jag fortfarande stortrivs...

Ha en trevlig vecka!

Inga kommentarer: