18 januari 2006

18 januari

Jag måste erkänna att det var tungt att jobba igår. Inte blev det mycket gjort inte mest möten och lite mingel. Jag passade på att läsa lite dokument också.

Imorse försov jag mig så jag har inte kommit iväg ännu, nu undrar ni säkert varför jag då sitter och knappar på datorn hemma om jag försov mig och borde rusa iväg till jobbet.

Jag jobbar bara 75% och har inga direkta fasta arbetstider utan kommer när jag kommer och jobbar sedan 6 timmar och går hem. När jag har barnen blir det normalt att jag kommer iväg samma tid eftersom jag har en ettagluttare som börjar skolan kl 8.00.

Nu tycker säkert alla att jag verkar ha det jättebra.. jo det är ju bra men anledningen till att jag får ha det så bra är att jag september 2004 mötte den berömda väggen. Får jag säga det själv så tycker jag att jag har kommit tillbaka ganska snabbt i alla fall. Jag har inte helt kommit tillbaka till mina ordinarie arbetsuppgifter men dit kommer jag förr eller senare.

Nu ska jag ut i stormen och hoppas att inte hela frisyren blåser bort eller lilla jag.

Kram på er

Inga kommentarer: