15 januari 2006

15 januari

Idag har det varit julgransplundring..............

Ingen fest direkt men granen åkte ut och alla julsaker...

Nästan, de står i en kartong som väntar att bli nedburen till källaren... Så här såg min vackra och yviga gran ut.. Fick knappt plats på kortet
















C har införskaffat sig en ny mobil i helgen och idag kom han på att han inte har flyttat allt ifrån den gamla som han ville ha med sig. Hans gamla mobil är inte operatörslåst och jag sa därför att jag stoppar in mitt sim-kort i den men det gick inte. Det måste bero på att jag har 3 och att telefonen inte grejade det...

Det löste sig genom att jag tog jobbmobilens sim-kort som är telia och då gick det bra att blåtanda över allt till den nya mobilen.

Förberedelsera för morgondagen ser ut så här...

Bilen måste tas till jobbet (usch där åkte jag genom tullen för första gången..) sen är det frissan 11.30 för tvätt och fön så att jag blir riktigt snygg...

15.30 börjar jag och en annan kamrat som också har biljett att piffa till oss för att sedan vara i globen kl 16.30...

När jag åker ifrån jobbet imorgon kan ni se både en bild på mig och läsa kvällens meny...

Inga kommentarer: