25 januari 2006

25 januari

Värmeplattan.. ja här är den och inte säger bilden ett dugg. Tittar man noga så ser man en metallplatta som är kopplad till en transformator som avger värme på mina små frusna ben. Skrivbordet blir dessutom varmt ovanpå så även händerna går att värma


Jag är ledsen men bättre bild än så här går det inte att få....

Idag var jag med R för att gå och titta på ett öppet hus.. Stockholms Tekniska Gymnasium som ligger på Bältvägen 5..

Vi hade lite svårt att hitta och frågade en herre som gjorde allt för att hjälpa oss.. jag blev lite otålig och orkade inte vänta på att han skulle ringa sina barn och be dem gå in på eniro för att se om de hittade vägen..

Till slut säger han "men lilla du var inte så otålig utan vänta nu så hjälper vi dig".. ja ja jag är väl otålig och hjälp fick jag.. hans son ringde till och med tillbaka efter att han hade hittat vägen. Tack!

Inga kommentarer: