14 januari 2006

14 januari

Idag hämtade jag ut klänningen ifrån skräddaren. Jag tycker att den blev lite väl tight över höfterna magen. Nu är det träning som gäller för att få bort de där extra magvalkarna.. :-)

Jag har varit hos Pia idag för att låna en schal/bolera att ha över axlarna. Pia har massor att välja och vraka på så jag lånade hem tre varianter för att till sist bli nöjd med schalen.

Mina knytskor är jag inte riktigt vän med så jag klippte av snörena så att de enbart blir slip-in skor med strass spänne. Läckert blev det...

Nu till sist måste jag spy lite galla över att ungdomar använder msn på ett felaktigt sätt. msn används många gånger till mobbning och hot och jag ber därför alla ungdomar som läser detta att ta avstånd från sånt. Mobbning och hot är fegt när man gör det öga mot öga och ännu fegare när man gömmer sig bakom en datorskärm och spyr galla över folk man egentligen inte känner.

Föräldrar som läser detta, ta ansvar för era barn och fråga vad de håller på med!!!

Barn som utsätts för detta, prata med era föräldrar så kan de sätta stopp för det innan det blir för stort!!!

Inga kommentarer: