21 januari 2006

21 januari

Den här veckan har varit lite stressig och tyvärr blir nästa vecka värre men sen lovar jag att ta det lugnt...

Alla som känner mig vet att jag är hemskt morgontrött, på måndag ska jag tillbringa dagen i Oslo och för att hinna ha ett heldagsmöte så måste vi ta 7.20 flyget.. det låter inte så tidigt men för att hinna med det så behöver jag åka hemifrån med ett tåg som går 05.16 och det är tidigt...

Frukost kan jag ta på planet men man kan ju inte se ut hursomhelst så lite tidigare behöver jag gå upp för att piffa till mig...

Blääääää säger jag bara..

Några ord om trängselskatten... jag lovade att inte åka igenom tullarna.. ok det har jag nu gjort men utan transpondern (har inte orkat montera in den) så igår gick jag in på pressbyrån för att betala... nää det finns inga avgifter på din bil.. konstigt.. har du transponder?? ja hemma i hallen.. jaha du behöver inte ha den i bilen utan dina skyltar är registrerade så det dras bara de åker igenom... nu fattar jag varför alla är så emot transponder.. Kollade på nätbanken hemma och mycket riktigt 25:- fattigare var jag.

På torsdag har jag en lunchdejt med en gammal vän som jag ser fram emot mycket....

Inga kommentarer: