21 oktober 2005

Ett Foto I Timmen / EFIT 2005-10-21




12.00
Min första bild inför EFIT. Vi fick blomfrön i våras på jobbet som vi skulle så. Som vanligt dog min blomma så jag har tagit in en höstbukett.. Dvs lite löv som jag hittade på backen




13.00
Så här ser skrivbordet ut på mitt jobb när jag jobbar.



14.00
Fredag eftermiddag och jag går hem. Nystädat och fint på jobbet så är det roligare att komma tillbaka på måndag. En del påstår att tomt skrivbord = tomt huvud men det får stå för dem.




15.00
Yngste sonen är hämtad på fritids och vi är snart hemma.



16.00
Posten öppnad och denna vackra sjal har jag fått i födelsedagspresent av Pia. Ett stort TACK! Den kommer att användas flitigt i höst.




21.00
Många timmar som jag glömde bort att fota. Detta är en trött 7-åring som efter kalas hos kompis och lite lek hemma är helt slut. Dags att bäras in i sängen.



22.30
Ett av de programmen jag tittar på. Jordan rättsläkare.




23.30
Nu har barnen lämnat datorn och jag ska pyssla lite med min nya blogg och försöka få till min första EFIT sida.



01.30
Egentligen en ny dag men nu är jag klar med allehanda ting. Nu ska jag bara ladda upp sidan och säga god natt..

Inga kommentarer: