01 februari 2006

1 februari


Nu har jag krälat under mitt skrivbord för att få en riktigt bra bild av min värmeplatta och bättre bild än så här blir det inte

Värmeplattan är någon sorts metallplatta som sitter i en hållare 3 cm ifrån skrivbordet (jag tog fram linjalen för att vara helt säker), den är sedan kopplad till en transformator som naturligt går till eluttaget

Jag har sedan 3 lägen på min värmeplatta så att jag kan få den olika varm. Jag norpade en timer ifrån en blomlampa så att jag slipper tänka på att sätta på och stänga av den. Jag har dessutom satt den så att den sätts på en kvart innan jag kommer så är det riktigt varmt och gott..

Idag har jag försökt att anpassa min egen Alice men det gick inget vidare, jag jobbar vidare med Alice en annan dag..

God kväll!

Inga kommentarer: