19 februari 2006

19 februari

Ja febern var inte långvarig inte. Det var en ytterligare "du har gjort för mycket feber".. Min kropp har börjat med det att däcka mig med feber när jag har haft ett för hektiskt liv..

Igår var jag därför med och flyttade. Vad med saker säger jag bara. Trots att biljardbord var sålt och mycket kastat så kan jag lova att vi fyllde radhuset helt. Det var nästan så att det behövdes skohorn på slutet.

Jag som gillar att kasta saker försökte med min egna lilla rensning när jag skulle ta ned allt från vinden. En låda med tennisbollar försökte jag ge till brorsans hund och en låda med små tomma burkar lyckades jag kasta (vad skulle man ha det till)..

Förklaringen kom vid maten, då jag dessutom kände mig lite elak för att jag skulle avgöra vad mina föräldrar ska spara och inte...

Burkarna skulle användas till att lägga skruv i, varje skruvsort får en egen burk... jag försökte lite glatt säga "jag har en enda stor burk med alla skruv i" när flera säger i kör "JAG VET".. det är alla de som någon gång har varit hemma hos mig och skruvat upp saker...

Inga kommentarer: