07 februari 2006

Utmanad..

är den nya innegrejen som jag har fått av Annelie. Kruxet är att jag inte vet några fler att utmana..

Här är mina svar:
Fyra jobb jag haft i mitt liv
Administratör på ett verkstadskontor
Grönsaksavdelningen på Domus
Programmerare
Systemansvarig

Fyra filmer jag kan se om och om igen
Dödligt vapen II
Little Stuart
Den där Mary
Harry Potter III (kan och kan jag får se den om och om igen)
Fyra platser jag har bott på
Täby
Hjorthagen
Tyresö
Ingarö

Fyra TV-serier jag tycker om att titta på
CSI
Prison break
Jordan Rättsläkare
Äntligen hemma

Fyra platser jag varit till på semester
Piteå
Barbados
Arma Di Taggia
Åre

Fyra webbplatser jag besöker dagligen
Intranätet på jobbet
Annelie
Kludd
Enixa

Fyra av mina favoriträtter
Tacopaj
När någon lagar maten till mig
Älgstek
Köttbullar och stuvade makaroner

Fyra ställen jag hellre skulle vara på just nu
I min säng
I fjällen och åka skidor
På en restaurang och äta god mat
I en varm pool med en paraply drink

Inga kommentarer: