13 februari 2006

13 februari

Idag är det en sån här dag när jag känner mig lite gnällig... två stycken har påpekat det idag och en var min kollega som påpekade att jag är gnällig när jag säger att jag får åka tidigt hemifrån om jag måste åka hela 7.45 hemifrån mig för att hinna... ja ni har rätt, det var ett himla gnäll på mig idag men det går över..

Under kvällen har jag roat mig med att vara inne i varenda sportaffär som jag har kunnat hittat. Jag skulle köpa mina skidbyxor som jag hade sett ut för 2 veckor sedan. Det måste ha blivit en köpstorm efter skidkläder för nu är de slutsålt överallt.

Det slutade med att jag köpte ett par tidlösa gråvita skidbyxor istället. Det blev i och för sig en tidlös färg så den kan jag ha i många år tills de går sönder. Mina förra har jag haft i 15 år och de var svarta så att köpa svarta igen kändes inte helt ok.

Nu har jag "bara" en ny mössa och vantar att köpa och det är egentligen inte livsviktigt men jag ville ha lite nytt jag också.

Inga kommentarer: