07 november 2005

7 november 2005

Jag kan inte låta bli att förvånas över människor och denna idrottsstyrels. Jag har nu knåpat ihop extra kallelse till årsmöte och när jag e-postade ut det till övriga så fick jag genast rättningar in på e-posten.

En annan styrelsemedlem hade knåpat ihop info-blad och den var felstavad både vanliga ord och en känd idrottsstjärnas namn men det påpekade ingen. Jag rättade i det tysta innan jag skickade det till tryck. Hade lust att säga något men jag bet mig i läppen och tänkte att jag ska vara bättre än dem minsann..

Jag tillhör den skara av människor som är känslig för nickel, rengöringsmedel, vissa hudkrämer mm. Jag borde då tänka mig för innan jag förlänger naglar men det gjorde inte fröken oklok. Nu ser jag ut som om jag har vattkoppor på armarna och en enorm klåda.

Jag hoppas att det är den nya handkrämen annars får jag släpa mig tillbaka till salongen i broderns vardagsrum och snällt be att få bli av med naglarna.

Veckans fråga ska jag nu raskt byta ut medans resultatet är som jag önskade..

Nu måste jag eränna att medicinmannen börjar bli riktigt spännande...


Inga kommentarer: