06 november 2005

6 november 2005

En otroligt varm start på november enligt nyheterna och det kan jag hålla med om, nästan så man kan fundera om man får någon snö till jul i år eller om den kommer i mars

Idag har jag tillbringat en stor del av dagen med att skriva rent styrelseprotokoll, göra kallelser till extra årsmöte, uppdatera action-listor mm mm. Det är sådant jag inte riktigt hinner i veckorna och det har blivit lite eftersatt.

Nu började jag egentligen med att fixa tvätten men det är så tråkigt att vika tvätt så jag tog genast en paus.

Jag har alltid trott att det bara är tonårstjejer som förbrukar kläder i massor men den myten har mina tonårssöner slagit hål på. De förbrukar mer kläder på en vecka än vad deras lillebror gör trots att han tillbringar stor tid i sandlådor, kojor i skogen mm mm. Tror nog att det är för att han har vett att ha överdragsbyxor på sig.

Till de som blev oroliga över om vi får i oss alla vitaminer då vi bara åt snabbmat igår så kan jag meddela att idag blir det köttgryta så det är lugnt...

Ikväll ska jag se medicinmannen, jag tycker att den har börjat spåra ut lite men har jag börjat se den så måste jag sluta också.

Inga kommentarer: