19 november 2005

19 november

Måla, måla varje fredag och så varje jul det tycker jag är kul... Nja nästan...

Idag rusade jag in på Bauhaus 17.59 dvs 1 minut före stängning.. Då är man poppis och tur att jag var själv för jag vet en som hade skämts i massor om han hade varit med eller då hade jag nog blivit hindrad innan så att jag inte kunde åka dit...

Ikväll har jag roat mig med att måla sonens rum i Dallas Grey.. super snyggt men som vanligt klev jag med foten på det upp och nervända locket..

Det jag är bäst på när det gäller målning är att springa omkring med maskeringstejpen och fixa...

Sista året har jag funderat mycket på vad som är viktigt här i livet.

Idag är det en som i all väl mening ska pigga upp mig och säger "nu kan du fokusera på jobbet och din karriär, du har kommit så långt i din karriär" det var snällt sagt men de flesta karriärer har ett högt pris.

Priset jag har betalat för min karriär är att jag har "brännmärken" lite här och var och tycker så här i efterhand att priset för en karriär är för högt. Det finns andra saker i livet som är viktigare att sträva efter. Tyvärr så upplevde jag bara att ingen kan förstå vad det innebär att betala det höga priset....

Samtidigt så vill jag tacka både den som sa så för hon är en otroligt god vän samt de som stöttar mig genom livet just nu. Det är alltid olika varje dag som ger ett extra gott stöd (det behövs så mycket stöd så jag portionerar ut vilka jag terroriserar)

Ikväll pratade jag med en vän som tycker om att spela kort.. Tack för alla dina goda råd och jag har skrivit upp dig (och din käresta, han ser stark ut) på min lista över människor som står här och renoverar innan jag har visning :-)

Inga kommentarer: