10 november 2005

10 november

Idag har jag suttit och sorterarat bokmärken hela dagen på jobbet. Det låter inget jobbigt tänker säkert en del.

Det är inga leksaks bokmärken som jag menar utan i word kan man ha bokmärken, jag har suttit och döpt om dem och kopplat ihop dem med databasfälten i den nya applikationen och provkört.

Det fungerade lite si och så. Ett pillergöra att få dem rätt är det..

Det är säkert därför jag har gått bet på dagens sudoku... Jag har gjort om den 2 gånger men den blir fel i alla fall. Jag SKA klara den.

Ja ja ja till er som säger att jag kan den bättre... Här gör den!! Hämtad ifrån City (sidan 48)
Nu har jag löst den. Titta på facit

Mitt horoskop kommer också därifrån

Eller så går jag efter det horoskopet Enixa skickade mig
Vågen (23/9-23/10)
Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten.
Är du man är du högst sannolikt bög.
Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll.
De flesta kvinnliga vågar är horor.
Alla vågar dör av könssjukdomar.

Vet inte vilket som är bäst... Nu ska jag gå och lösa lite sudoku.

Godkväll



Inga kommentarer: