01 oktober 2005

Om sidan...

För att publicera sidan använder jag verktyg från


Nyheterna från DN kommer via



Nyheterna från Expressen kommer direkt från


Pixelgrafik kommer från


Räknare, veckans fråga och gästbok kommer från
.

Klockan är hämtad ifrån my garden collection

Verktyg för att hantera kommentarerna kommer från haloscan.com

Dagens namnsdagsbarn, citat och nedräkningar har jag hämtat på sunken.se

För att skapa uppräkningen har jag modifierat koden från nedräkningen

Det är många websidor som jag under åren har surfat in till som har gett mig inspiration till olika typer av innehåll

Har jag någonting på mina sidor som tillhör dig skicka mig ett meddelande

Stort tack till alla därute som inspirerar mig

Ett litet komihåg till vad all form av programmering går ut på.. att kopiera och klistra in och återanvända så mycket kod som möjligt (de första ord jag lärde mig på programmeringskurs 1993) kom ihåg att bilder, text mm dock är skyddat av copyright