23 oktober 2005

23 oktober 2005

Nu har jag fixat och trixat lite till. Det här är superkul. Vad är då meningen med en blogg?? Berätta vad man göra, rensa huvudet på knasiga tankar??? Ja det får jag nog se vad jag kommer att skriva om.

Jag har surfat runt lite på olika bloggar för att få så mycket idéer på vad och hur jag ska skriva. Dagens favorit blogg är Enixa... Rekommenderar ett besök där. http://enixa.blogg.se/

Utseendet är sen också en annan sak... det finns så många snygga layouter och min känns lite tråkig men den är ändå jag.. inte för att jag är speciellt tråkig...


utan för att färgerna, stilen och designen mer är jag... Sen att jag är lite inom yrket gör att jag väljer nog sån stil och design man gör när det är ett arbetsredskap och man ska sitta timme ut och timme in framför det.. inte för att någon kommer att göra det, förutom att det är det jag gör...

Kram till er alla

Inga kommentarer: