21 oktober 2005

21 oktober 2005


Idag har det varit en körig dag.. både försöka jobba och försöka få bloggen att se ut som jag vill :-)

Jag tycker att jag har lyckats riktigt bra för att vara första gången. Snart är arbetsdagen slut och jag ska åka hem och lämna in lite papper hos försäkringskassan.

Ikväll ska jag se på fredags favoriten Idol.. Förra veckan så hittade jag idolgänget utanför korvmojjen där jag bor. Det var lite kul och min 7-åring "tvingade" mig att stå i 30 minuter och titta på dem.

Så fort man stiger innan för dörren hemma kommer de stora barnen fråga 17 gånger vad vi ska äta. Tonårspojkar har ju mat som ett stort intresse som märks mycket i kylen, den är alltid tom.

Frågan är vad vi ska äta?? Lövbiff, kroketter och sås känns det som om vi har ätit varje fredag i många år nu. Har ni några tips så skicka dem gärna till mig.

Trevlig fredagskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gastronomique Interviews Julie Powell
Julie/Julia Project. She decided to cook every recipe in Julia Child's Mastering the Art of French Cooking over the course of one year, all 524 of them in 365 days in her little Queens kitchen, and to each day ...
Hello, you have made yourself a great blog! I'm immediately going to bookmark you!
I have good news at millionaire for you to see. It is showing you a whole lot! You are invited to check it out if you get time :-)