29 oktober 2005

29 oktober 2005

Vad med tid man kan lägga ner på det här... Efter att ha ändrat en mängd med inställningar så försvann alla å, ä och ö. Jag har därför suttit och redigerat artiklar men har inte hunnit igenom alla.

Jag kan inte sticka under stolen med att anpassa kommentarsfältet har tagit många många timmar. Nästan så att jag skäms med vilken tid jag har lagt ner på detta den sista tiden men bara nästan.

Idag är det en av mina lyxdagar. Jag slipper laga middag. Jag behövde inte ens be om att någon annan lagade middag utan R kom och frågade om han fick göra den maten han hade gjort som prov på hemkunskapen. Bild på maträtten kommer inom kort då fröken fräken i skolan tog kort på måltiden och provåt den eftersom det var ett prov.


Jag har hittat en mycket snygg designad sida som jag är lite nyfiken på att byta till men eftersom det tar mycket lång tid att då lägga tillbaka alla xtra grejer jag har så tvekar jag lite. Jag tycker att båda är lika snygga och när jag har frågat mina vänner så tycker hälften att den ska se ut så här och hälften som den andra. Snälla hjälp mig att bestämma. Kolla in denna sida och säg vad ni tycker.

Inga kommentarer: