24 oktober 2005

24 0ktober 2005


Veckans fråga kommer att efter ett uttalande av min 15-årige son. När jag stolt visade upp min blogg så säger han "Det är ju bara såna som tillhör fi som bloggar och skriver om allt sitt manshat"

Det blir intressant att se vad alla ni röstar! Jag ska tillägga att jag inte är en Fiare även om jag ibland får höra av bekanta att de tycker att mitt motto borde vara "Jag är kvinna jag är stark kom hit så får du en pungspark"

Nu är det säkert en del som tycker, fy hon bloggar ifrån jobbet... Visst är jag på jobbet men jag har lunchrast nu så att istället för att gå ut och gå i skogen här bredvid sitter jag och bloggar..

Ikväll har jag inte tid då jag ska ta en av sönerna på hockey-match. En riktig höjdare AIK - Bofors.. Det är nog fullsatt på hovet.. (not)


Det enda jag har hunnit med att göra är att terrorisera alla vänner och arbetskamrater med mina olika försäljningar är det inte Bingolotter och Sverigelotter till idrottsföreningen är det saker till Klassresa. Just nu är det försäljning av Salami och Julblommor... Ni som ännu inte har hunnit att beställa av mig gör det..

Kram

Inga kommentarer: