30 oktober 2005

30 oktober 2005

Idag är det vintertid... man kan tycka och tänka på många sätt om vintertiden. För mig tog det evigheter med år att komma ihåg när jag ska ställa fram klockan och när jag ska dra tillbaka den. Som tur är så har jag väldigt få klockor hemma (en på micron, videon och en väckarklocka) så jag kommer ihåg alla i ett svep. Brukar dock glömma videon och då brukar jag spela in fel film i en vecka innan jag kommer ihåg det. Jag tänker på P som har superduper många klockor att ställa om. Kom ihåg alla!!

Till er som tycker att det är mörkt, trist och tråkigt. Se på alla positiva saker, man ser alla mysiga ljus, man kan sitta inne och kura utan dåligt samvete och sen så kommer julen snart... Jag älskar julen och inte är det för alla julklappar jag får utan för att jag tycker det är mysigt och jag tycker om att ge bort presenter. Eftersom min släkt inte gillar när jag börjar prata om julafton i september (framförallt inte min bror) så frågade jag först honom igår vad han skulle göra på julafton (han jobbar skift och är inte alltid ledig) och då fick jag bara till svar "Syrran lägg av!" ja ja jag får väl fråga honom igen sen.

Jag har suttit lite mycket framför datorn denna vecka så idag ska jag städa. Kanske var det denna msgbox som var felinställd och kom upp efter en vecka för mig, vad vet jag...

Inga kommentarer: