01 december 2005

1 december

Imorse var det första avsnittet av julkalenderna. S satt och tittade men jag vet inte om han tyckte att den var bra eller inte. Jag lyckades inte komma upp när jag skulle imorse heller. Idag kom jag upp 40 minuter efter att klockan hade ringt. Vi rusade in i klassrummet prick när de började.

Imorgon ska barnen vara där 10 min före skolstart för att de ska åka på julkonsert. Hur ska jag lyckas med det när jag inte orkar gå upp på morgonen.

Idag är det sista simskolan och det känns bra att aktiviteterna börjar lida mot sitt slut för det tar på krafterna att alltid ha en tid att passa. Jag åker inte på allt eftersom barn modell större tar sig till träningar själva men det känns av i alla fall.

Hela lägenheten har en svag doft av salami. Idag mailade jag till de 2 sista som inte har hämtat och som jag inte fick tar på via telefon. Det här är sista gången jag gör något sådant.

Imorgon kommer de och hämtar datorn så det tar en stund tills jag har lyckats att få längre tid att sitta och pula med ny kalender mm mm

Inga kommentarer: