17 december 2005

17 december

Idag är det en vecka kvar till jul. Underbart måste jag säga. Dessutom har jag i år bestämt mig för att rensa semester kontot. Jag har tagit semester from 22/12 - 9/1 och detta en jul när det är dåligt med röda dagar på arbetsdagar mm mm.

Idag har vi roat oss med att göra ett kort stop i ett stort köpcentrum söder om Stockholm.. Vi fick köa runt i centrumet för att kunna köpa oss lite klappar. Skönt att det mesta är klart.

Sen har vi gjort det som invånarna här tycker är kul (som jag inte fattar ett dyft av) och det är att spela poker och givetvis med marker.. Jag åkte ut först trots att jag var den som "checkade" oftast och försökte satsa minst. Jag fattar inget..

Nu är det dags att shoppa lördagsgodis och sen ska vi spela Gin Rummy (igår vann jag)

Ha en trevlig kväll!!

18/12.. Vi spelade totalt 3 gånger och jag vann alla 3.. Detta är däremot min grej..

Inga kommentarer: