27 december 2005

27 december

Julen har varit helt underbart bra det här året tycker jag. Dagen innan julafton åkte vi ut till föräldrarnas sommarstuga i Norrtälje. När vi kom dit så gick alla ner i varv på en gång. Vi har ätit gott, umgåtts och öppnat paket. Den roligaste kommentaren fälldes av S (7 år). Efter maten på julafton så frågade han morfar om inte morfar skulle gå och byta om till tomte snart.



Han både tror och inte tror på tomten på en gång. Jag tycker att det är en fröjd att se barnen öppna paket och bli nöjda och glada.

Jag blev oerhört glad över mina julklappar som jag fick av barnen. En guldig spegel av R, en bärbar cd-spelare av C och ett paket after eight av S.

Igår var jag hos svägerskan och fick mina naglar fixade. Hon hade naglar med röda stenar på och det var så snyggt. Jag fick silvriga stenar och det vart ännu snyggare tyckte vi båda. Bilden ser ni i förra inlägget.

Inga kommentarer: