02 december 2005

2 december

Pust säger jag bara... det har varit en stressig vecka på alla sätt och vis. Det behövs i och för sig inte så mycket för att stressa upp mig nu för tiden.

Jag hade sett fram emot en datorlös tid men nix.. R tröttnade på att sakna dator så han kopplade ihop den som ska stå i hans rum när det är klart. Nackdelen är att den står bredvid TV-skärmen. R var så förståndig att han inte kopplade in ljudet men med hans Logitech headset så får man ljud i alla fall.

Annelie har grejat med sin hemsida och den blev så snygg, jag är riktigt avis.. den dagen jag får lite mera tid så kommer jag nog fixa lite mera här. Speciellt hennes veckokalender är jag avis på.

Rummet som vi renoverar blir snart klart. Det tog tid. Imorgon ska vi svischa till IKEA och köpa en bänkskiva och lite lampor. Det ska borras lite där också men sen är det klart.

Inga kommentarer: